Pierwszy spektakl Ad Spectatores powstał w marcu 1997 roku we Wrocławiu, jednak dopiero 3 lata później 27.10.2000 roku teatr rozpoczął swoją działalność jako stowarzyszenie. Datę tę uznaliśmy za dzień narodzin Ad Spectatores, które co roku hucznie świętujemy. W dniu powołania stowarzyszenia zespół tworzyli studenci I i II roku wrocławskiej szkoły teatralnej. Teatr został założony, by stać się alternatywą dla teatrów państwowych oraz miejscem wszelkich możliwych eksperymentów na polu dramaturgicznym, aktorskim i inscenizacyjnym...
Kobra
Kobra
Brak terminów
Pierwsza pełnometrażowa produkcja zespołu, trwająca przeszło godzinę. Spektakl powstał z potrzeby przypomnienia starej, telewizyjnej Kobry oraz z powodu nieobecności tego typu spektakli w teatrach. Historia została oparta na elementach życiorysu słynnego, londyńskiego, seryjnego mordercy Kuby Rozpruwacza. Pod koniec XIX wieku w Londynie w tajemniczych okolicznościach ktoś brutalnie zabija prostytutki. W kręgu podejrzanych znajduje się trzech znanych lekarzy oraz służący jednego z nich. Medycy przez pewien okres czasu korzystali z usług kurtyzan, a także bywali w słynnej dzielnicy lekkich obyczajów. Pewnego wieczoru każdy z nich otrzymuje tajemniczy list, odkrywający przed każdym najciemniejsze strony jego życia. W owych listach ktoś wyznacza wszystkim bohaterom spotkanie w domu jednego z nich. Podczas burzliwego wieczoru trzech przyjaciół usiłuje wytropić w swoim gronie mordercę. Sprawę pogarsza służący, który wie za dużo i czegoś się panicznie boi. Ciemne fakty z życia czterech panów zmieniają bieg podejrzeń. Czy uda się wykryć zabójcę?
W spektaklu jest wykorzystywana broń hukowa.
Pierwszy spektakl Ad Spectatores powstał w marcu 1997 roku we Wrocławiu, jednak dopiero 3 lata później 27.10.2000 roku teatr rozpoczął swoją działalność jako stowarzyszenie. Datę tę uznaliśmy za dzień narodzin Ad Spectatores, które co roku hucznie świętujemy. W dniu powołania stowarzyszenia zespół tworzyli studenci I i II roku wrocławskiej szkoły teatralnej. Teatr został założony, by stać się alternatywą dla teatrów państwowych oraz miejscem wszelkich możliwych eksperymentów na polu dramaturgicznym, aktorskim i inscenizacyjnym...
Nie przegap