Idealny bilet nie ist… czym właściwie jest sieciowanie turystyki?

Utworzono dnia 12-07-2023 | sprzedaż biletów
#bilet #zwiedzanie #turystyka
Po ponad dwóch latach zakłóceń i komplikacji w podróżowaniu, spowodowanych pandemią i wybuchem wojny, branża turystyczna zaczyna rozkwitać. Jak podaje CNN, Polska znalazła się na szycie listy kierunków, które warto odwiedzić w 2023. Wiedząc, jak zróżnicowane atrakcje posiadają regiony Polski, proponujemy sieciowanie obiektów turystycznych oraz innowacyjne rozwiązanie, jakim jest bilet łączony. Poniżej dowiesz się więcej.   


Co oznacza sieciowanie obiektów turystycznych?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zwiedzających, tak by ułatwić im dostęp do atrakcji, stworzyliśmy system sieciowania obiektów turystycznych danych regionów. W jaki sposób? Już tłumaczymy- poprzez możliwość stworzenia rozbudowanego produktu biletowego w postaci BILETU ŁĄCZONEGO, który ułatwia zwiedzanie różnych kompleksów oraz atrakcji. Opcja zapewnia możliwość skomercjalizowania obiektów i sprawia, że wizyta staje się wyjątkowa dla każdego odwiedzającego.

 Wiele atrakcji? Jeden bilet! Jak to działa?
Każdy z organizatorów posiadających konto na Ekobilet, gdzie tworzy już swoje wydarzenia, wraz z biletami udostępnia je do sprzedaży online bądź stacjonarnej. Za pośrednictwem systemu organizatorzy ze swoich biletów kreują wspólny bilet łączony i dodają go do sprzedaży. Proste, prawda? Następnie czekamy już tylko aż klient dokona zakupu.
Przy posiadaniu tylko jednego blankietu czy kodu QR zwiedzający ma możliwość wejścia do kilku “połączonych” ze sobą obiektów. Informacje o tym kiedy i kto zakupił bilet pojawiają się w czasie rzeczywistym u każdego z organizatorów w raportach. No i oczywiście, na koniec rozliczamy się ze wszystkiego, przelewając środki na Państwa konta.  

Co daje mi bilet łączony? 
To nowoczesny produkt, na którym zyskuje nie tylko zwiedzający, ale również TY.  Dzięki sieciowaniu obiektów masz realną szansę na zwiększenie przychodów oraz przykucie zainteresowania swoim obiektem lub danym regionem. Poprzez współpracę z innymi obiektami, tworzysz nowe relacje biznesowe i kreujesz wartość dla zwiedzających. Kolejno, to przekłada się na rozszerzenie swojego zasięgu i dotarcie do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani zwiedzaniem. Jeśli myślisz, że Twoja organizacja nie wpasowuje się w schemat takie biletu? Nic bardziej mylnego! Nie ma tu ograniczeń, idealnym przykładem jest bilet łączony, który stworzyli: Aquapark Fala, Orientarium ZOO Łódź oraz MAKiS z koncertem Eros Ramazzotti.

W skrócie bilet łączony to:
  • możliwość zsieciowania obiektów turystycznych wielu partnerów w ramach jednego biletu;
  • tworzenie wspólnego regionalnego produktu turystycznego;
  • pełna kontrola nad sprzedażą i raportami w czasie rzeczywistym;
  • zbieranie bazy klientów i zarządzanie treściami marketingowymi;
  • również możliowść wykorzystania, audiotoura- dzięki czemu bezpłatnie komercjalizujesz atrakcje będące częścią wycieczki;
  • szansa na zwiedzenie kilku miejsc w jednym pakiecie; 


Wprowadzenie sieciowania obiektów turystycznych i innowacyjnego rozwiązania, jakim jest bilet łączony otwiera nowe perspektywy dla branży turystycznej w Polsce. Od zwiększenia zainteresowania danym regionem, przez wspieranie rozwoju lokalnych partnerstw do tworzenia nowych relacji biznesowych. Jeśli zainteresował Cię temat i chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw nam wiadomość.