Organizacja szkoleń i konferencji to nie tylko logistyczne przedsięwzięcie, ale może okazać się również sporym wyzwaniem, które wymaga zaangażowania, planowania i umiejętności zarządzania. W tym dynamicznym środowisku biznesowym, takie wydarzenia stają się nieodłączną częścią rozwoju zawodowego i wymiany wiedzy. Jednak czy rzeczywiście organizacjach ich musi być tak skomplikowana? Pokażemy Ci jak zaplanowanie pewnych działań, może usprawnić ten proces.
Czytaj →Czy mieszkałeś w mniejszej gminie, czy znajdujesz się w miejskiej dżungli, na pewno w swojej karierze miałeś do czynienia z Domami Kultury. Miejsca te od zawsze dbały o lokalną społeczność, oferując trochę kulturalnego życia w postaci zajęć artystycznych, sportowych przez konkursy plastyczne, muzyczne, po najróżniejsze wystawy projekcje, wspierając w ten sposób inicjatywy społeczne. Choć temat działalności domów kultury w Polsce nie cieszy się dużą “medialnością”, to ciężko wyobrazić sobie bez nich życie kulturalne, przede wszystkim na poziomie lokalnym.
Czytaj →Czy Black Friday może być doskonałą okazją do zwiększenia sprzedaży biletów na Twoje wydarzenie? Odpowiedź brzmi "200 TAK%". Wartościowe okazje zakupowe, które towarzyszą temu dniu, przyciągają ogromną liczbę konsumentów, a to oznacza potencjalnie większą sprzedaż biletów na Twoje wydarzenia. W tym artykule przedstawimy Ci skuteczne strategie, jak wykorzystać Black Friday do zwiększenia sprzedaży biletów.
Czytaj →Gdy mówimy o marketingu w sporcie, trzeba zaznaczyć, że jednym z pierwszych działań powinna być kategoryzacja usług, które świadczymy jako miejsce. Czy jesteś jednym obiektem sportowym, który sprzedaje tylko bilety na basen, czy posiadasz sieć obiektów rekreacyjno- sportowych, a może jesteś właścicielem klubu siatkarskiego lub organizujesz wydarzenia sportowe i szukasz rozwiązań, które zwiększą twoją sprzedaż?
Czytaj →