Blog Ekobilet

Ekobilet od wielu lat wspiera organizatorów dostarczając im innowacyjne narzędzia do biletowania i promowania wydarzeń.

Dzięki rozwiązaniom systemu Ekobilet organizatorzy wydarzeń zwiększają liczbę uczestników oraz ograniczają koszty związane z obsługą sprzedaży, promocją i marketingiem.

08-01-2024 | Wyświetlono 2300 razy | Do przeczytania w w chwilę

Założenie agencji eventowej: bułka z masłem?

Tworzenie własnej agencji eventowej to marzenie wielu osób, które pasjonuje organizacja wyjątkowych wydarzeń. W tym artykule przyjrzymy się krok po kroku procesowi zakładania własnej agencji eventowej, z naciskiem na możliwości dofinansowania dostępne dla przyszłych przedsiębiorców.

Czytaj →
14-12-2023 | Wyświetlono 2419 razy | Do przeczytania w w chwilę

2024- era nowych możliwości. Poznaj nadchodzące trendy

Branża eventowa szybko się przekształca, dlatego chcąc pozostać na topie powinieneś być elastyczny, dynamiczny i gotowy sprostać potrzebom i wymaganiom uczestników. Przyjrzyjmy się jakie niespodzianki szykuje dla nas nadchodzący rok i jakie trendy będą królować w kolejnych 12 miesiącach.

Czytaj →
20-10-2023 | Wyświetlono 1254 razy | Do przeczytania w w chwilę

Black Friday- jak nie zamienić go w czarną rozpacz? Poznaj 5 niezawodnych sposobów

Czy Black Friday może być doskonałą okazją do zwiększenia sprzedaży biletów na Twoje wydarzenie? Odpowiedź brzmi "200 TAK%". Wartościowe okazje zakupowe, które towarzyszą temu dniu, przyciągają ogromną liczbę konsumentów, a to oznacza potencjalnie większą sprzedaż biletów na Twoje wydarzenia. W tym artykule przedstawimy Ci skuteczne strategie, jak wykorzystać Black Friday do zwiększenia sprzedaży biletów.

Czytaj →
04-10-2023 | Wyświetlono 1228 razy | Do przeczytania w w chwilę

Wydarzenia sportowe- jak sobie z nimi poradzić?

Gdy mówimy o marketingu w sporcie, trzeba zaznaczyć, że jednym z pierwszych działań powinna być kategoryzacja usług, które świadczymy jako miejsce. Czy jesteś jednym obiektem sportowym, który sprzedaje tylko bilety na basen, czy posiadasz sieć obiektów rekreacyjno- sportowych, a może jesteś właścicielem klubu siatkarskiego lub organizujesz wydarzenia sportowe i szukasz rozwiązań, które zwiększą twoją sprzedaż?

Czytaj →