Tworzenie własnej agencji eventowej to marzenie wielu osób, które pasjonuje organizacja wyjątkowych wydarzeń. W tym artykule przyjrzymy się krok po kroku procesowi zakładania własnej agencji eventowej, z naciskiem na możliwości dofinansowania dostępne dla przyszłych przedsiębiorców.
Czytaj →Branża eventowa szybko się przekształca, dlatego chcąc pozostać na topie powinieneś być elastyczny, dynamiczny i gotowy sprostać potrzebom i wymaganiom uczestników. Przyjrzyjmy się jakie niespodzianki szykuje dla nas nadchodzący rok i jakie trendy będą królować w kolejnych 12 miesiącach.
Czytaj →Czy Black Friday może być doskonałą okazją do zwiększenia sprzedaży biletów na Twoje wydarzenie? Odpowiedź brzmi "200 TAK%". Wartościowe okazje zakupowe, które towarzyszą temu dniu, przyciągają ogromną liczbę konsumentów, a to oznacza potencjalnie większą sprzedaż biletów na Twoje wydarzenia. W tym artykule przedstawimy Ci skuteczne strategie, jak wykorzystać Black Friday do zwiększenia sprzedaży biletów.
Czytaj →Gdy mówimy o marketingu w sporcie, trzeba zaznaczyć, że jednym z pierwszych działań powinna być kategoryzacja usług, które świadczymy jako miejsce. Czy jesteś jednym obiektem sportowym, który sprzedaje tylko bilety na basen, czy posiadasz sieć obiektów rekreacyjno- sportowych, a może jesteś właścicielem klubu siatkarskiego lub organizujesz wydarzenia sportowe i szukasz rozwiązań, które zwiększą twoją sprzedaż?
Czytaj →