Wzrost cen, upały, zaraz potem ulewy i standardowe korki na Zakopiance czy w stronę morza. Na kartce kalendarza już prawie wrzesień, dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się temu, w jaki sposób w tym roku Polacy spędzali swoje wakacje.
Czytaj →Sięgają po niego ci młodsi jak i starsi, Polacy oraz turyści z zagranicy. Audioguide nie od dziś cieszy się sporą popularnością w muzeach, czy podczas zwiedzania miast. Dzięki temu innowacyjnemu narzędziu poznawanie nowych miejsc staje się jeszcze bardziej interesujące, przybiera aspekt edukacyjny, a przy okazji trafia do szerokiego grona odbiorców.
Czytaj →Po ponad dwóch latach zakłóceń i komplikacji w podróżowaniu, spowodowanych pandemią i wybuchem wojny, branża turystyczna zaczyna rozkwitać. Jak podaje CNN, Polska znalazła się na szycie listy kierunków, które warto odwiedzić w 2023. Wiedząc, jak zróżnicowane atrakcje posiadają regiony Polski, proponujemy sieciowanie obiektów turystycznych oraz innowacyjne rozwiązanie, jakim jest bilet łączony. Poniżej dowiesz się więcej.
Czytaj →Kioski sprzedażowe towarzyszą nam od dłuższego czasu. Pojawiły się już w latach 70, ale dopiero od ostatnich 10 lat zyskały na popularności. Oferują sprawną obsługę klienta, obniżają koszty obsługi biznesu i pozwalają na sprawną analizę preferencji konsumenta. Jesteśmy już prawie w połowie 2023 roku i możemy stwierdzić jedno: nowoczesne formy zakupów takie jak bezobsługowe punkty zawładną rynkiem szybciej niż myślimy.
Czytaj →