Czy Black Friday może być doskonałą okazją do zwiększenia sprzedaży biletów na Twoje wydarzenie? Odpowiedź brzmi "200 TAK%". Wartościowe okazje zakupowe, które towarzyszą temu dniu, przyciągają ogromną liczbę konsumentów, a to oznacza potencjalnie większą sprzedaż biletów na Twoje wydarzenia. W tym artykule przedstawimy Ci skuteczne strategie, jak wykorzystać Black Friday do zwiększenia sprzedaży biletów.
Czytaj →E-commerce to dziedzina, która od lat rozwija się w zastraszającym tempie. Dzięki wygodzie zakupów online, klienci mogą przeglądać produkty, porównywać ceny i dokonywać zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Jednak nawet w tej dynamicznie rozwijającej się branży pojawiła się potrzeba ułatwienia zakupu biletów na różnego rodzaju wydarzenia, takie jak koncerty, festiwale, teatry czy mecze sportowe. Tutaj właśnie wkraczają aplikacje mobilne, a jedną z najnowszych i najbardziej obiecujących jest nasza aplikacja EkoUp.
Czytaj →Po ponad dwóch latach zakłóceń i komplikacji w podróżowaniu, spowodowanych pandemią i wybuchem wojny, branża turystyczna zaczyna rozkwitać. Jak podaje CNN, Polska znalazła się na szycie listy kierunków, które warto odwiedzić w 2023. Wiedząc, jak zróżnicowane atrakcje posiadają regiony Polski, proponujemy sieciowanie obiektów turystycznych oraz innowacyjne rozwiązanie, jakim jest bilet łączony. Poniżej dowiesz się więcej.
Czytaj →Wreszcie nadchodzi ta długo wyczekiwana przez wszystkich pora, gdy dni są długie, słońca nie brakuje, a kalendarz wypełniony jest najróżniejszymi festiwalami. Lato nie bez powodu kojarzy nam się ze spotkaniami ze znajomymi w plenerze pełnymi muzycznych doświadczeń.
Czytaj →